چراغ های رابطه
چراغ های رابطه
چراغ های رابطه تاریکند.... پرواز را بخاطر بسپار .... پرنده مردنیست ....
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط اقلیما |

 

لعنت می فرستم به همه حصارهای ذهنی ام ، به همه ترس ها و واهمه هایی که در من رشد کرده اند.

به تردیدهای سیاهی که ریشه های پیچک وارشان سراسر وجودم را فرا گرفته و  به درهای  تمام بسته امید.

لعنت به زنجیر های سرد نباید و به همه قوانین مکتوب و محبوب دنیا .

لعنت به چهارراه هایی که مبهوتم می کنند , به همه  چراغ های  همیشگی زرد و قرمز .

...

لعنت به امتداد همه ی رازها.

به نیازهایی که به قطره های اشک بدل می شوند و  فرو نمی ریزند، لعنت به تمام بغض های فروخورده ام.

...

لعنت به لحظه ای که بودنت و و جودت را انکار می کنم... لعنت به تمام دروغ های صادقانه ام.

لعنت به لحظه ای که من ...

لعنت به من ... که خودم را انکار می کنم.

لعنت به من ...



نظرات شما عزیزان:

ُسيمين
ساعت8:57---21 ارديبهشت 1390
نه... خيلي وقتها فقط اين نفرينها كافي نيست. ميداني؟ كذايي است. دروغين است. انگار فقط ميخواهي خودت را تنبيه كني آنهم براي چند لحظه. مثل مادري كه روي دستان كودكش ميزند و بعد، چند ثانيه بعد همان دستها را ميبوسد. و آن كودك هيچوقت ياد نميگيرد كه كار بد و خوب چه فرقي باهم دارند. اين نفرينها كافي نيست رويا! بايد يكجور ديگري اين حصارهاي ذهني و اين نيازها و اين بغضهاي فرو خورده را عوض كرد. نميدانم چطور...اما يك جور ديگر...

شراره آتیش
ساعت7:15---6 ارديبهشت 1390
درود. من تا حالا تو لاکس بلاگ نیومده بودم. جالبه. از ظواهر که بگذریم خیلی از نوشته هات خوشم اومد. یه جورایی حرفای منم هست. حرفایی که نمی دونم چرا به زبون نمیارم. قلم عالیه...تبریک می گم. باور کن تعریف الکی نمی کنم...من از نوشته هایی که صادقانه هرچی که از دلشون میاد رو می نویسن خوشم میاد نه اون نوشته هایی که با هزارتا آرایه ادبی خوشگلش می کنن تا بی محتواییشون رو پنهون کنن. بازم بیا به کلبه م.من از این رابطه های مجازی خوشم میاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: